Noord-Limburg
bekijk online
Nieuwsflits

Op dinsdagavond 21 november houdt onze afdeling haar jaarlijkse kerstdemonstratie bloemschikken in de Wingerd in Sevenum.
Zowel leden als niet leden zijn van harte welkom.

Dit jaar hebben we de 21 jarige Bente van Meurs uitgenodigd om op 21 november deze kerstdemonstratie te verzorgen.

Anderhalf jaar geleden heeft zij haar opleiding tot bloemist afgerond. Tijdens de opleiding kreeg ze de kans om mee te doen met de Skills Heroes wedstrijden. Dit was een groot succes. Hier is ze Nederlands en internationaal kampioen geworden. Dit was voor haar een hele mooie en bijzondere ervaring.

3 jaar geleden is ze haar eigen bedrijf “Uniek van Bente” gestart. Hier werkt ze met veel passie en plezier aan mooie creaties en projecten.
Dit schooljaar is ze gestart aan de kunstacademie Docent Beeldende Kunst en Vormgeving. Hier wil ze nog meer technieken leren die ze kan gebruiken in haar vak. Zij wil hier het diploma halen tot docent zodat ze onder andere het mooie bloemenvak kan gaan overbrengen op andere studenten.

Bente vindt het super leuk dat wij haar uitgenodigd hebben en heeft enorm veel zin in het geven van de Kerstdemonstratie van Groei & Bloei in Sevenum.

Het belooft een hele mooie avond te worden met een jonge maar zeer gemotiveerde arrangeur.
Jullie zijn van harte welkom.

Locatie:
De Wingerd
Maasbreeseweg 2
5975 BN Sevenum.

Tijdstip:
19.30 uur, de zaal gaat open om 19.00 uur

Entree:
leden €8,-
niet leden €10,-
S.v.p. betalen met gepast geld, pinnen is niet mogelijk

Informatie:
Ans Coppus
T. 077 3985874
E.  bloemschikken@noord-limburg.groei.nl

Agenda

Groei & Bloei organiseert activiteiten als lezingen, excursies,  tuinreizen en cursussen.
De meesten worden opgenomen in het jaarprogramma.

In onderstaand schema staan naast groei & Bloeiactiviteiten ook andere groenactiviteiten:

Dinsadagavond 21 november 2023 19.00 u

Kerstdemonstratie bloemschikken

Za 25 november 2023

Kerstmarkt Groei & Bloei Roermond

16 tot en met 23 april 2024

Meerdaagse tuin- en cultuurreis Mallorca

wo 22 t/m zo 26 mei 2024

Meerdaagse tuinreis naar de Duitse Eifel

Uitzonderingen nagelaten geldt:

Vaste locatie voor binnen bijeenkomsten:
Beej Toën
Venloseweg 11,
5971 CG Grubbenvorst

Aanvangsttijdstip avondactiviteiten:
19.30 uur

Entree:
* Aanmelden is alleen nodig als dit in de publicatie staat vermeld.
* Voor leden en van Groei & Bloei zijn activiteiten meestal gratis. Dit geldt ook voor gezinsleden.
Niet leden betalen €5,-.

Verder:
* Consumpties zijn voor eigen rekening.
* Tijdens activiteiten vindt er een verloting plaats waarmee tuin gerelateerde prijzen te winnen zijn. Deze prijzen worden beschikbaar gesteld door tuincentrum bijSTOX.
* Bij elke bijeenkomst wordt de locatie gemarkeerd met een Groei & Bloei vlag.