Lelystad

Extra najaars koffiemiddag bij de Cleygaerd

Monique van de Cleygaerd heeft aangeboden om in plaats van buiten op het terras, een koffiemiddag te plannen in haar gezellige tuinkamer bij de houtkachel in kerstbrocante sfeer. Op vrijdag 17 november van 14.00 uur tot 16.00 uur zijn leden en niet-leden van harte welkom. Wanneer het weer het toelaat kunnen we een frisse tuinwandeling maken in de parkachtige tuin met vele verrassende plekjes. Degene die eerder een koffieochtend of middag in de Cleygaerd hebben bezocht weten inmiddels dat Monique ook altijd wat lekkers bakt. Leuk om de gezelligheid met elkaar te delen en ervaringen uit te wisselen.

Wil je komen? Dan dit keer graag vooraf aanmelden want voor de tuinkamer is 15 personen het maximale aantal. Bij veel aanmeldingen kan er eventueel een tweede datum komen.

Kosten: koffie, thee , taart of koek zelf afrekenen aan het eind van je bezoek. Er is een pinapparaat aanwezig. Als er nog speciale dieetwensen zijn laat het even weten via info@lelystad.groei.nl.

Dan geven we dit door en houdt Monique hier graag rekening mee.

Adres: De Cleygaerd, Bronsweg 17, 8211AL Lelystad

Vrijdag 17 november van 14.00 uur tot 16.00 uur.

Aanmelding graag voor 14 november via info@lelystad.groei.nl

aanmelden koffiemiddag bij de houtkachel